BRANDING

Instituut Bo

Schoonheidsinstituut Bo in Reet bestaat 30 jaar. Dat vroeg om een volledige vernieuwing van het instituut, maar ook de vernieuwing van de volledige branding.

We zijn hiervoor samen aan de slag gegaan voor de herwerking van het logo, huisstijl én website.
Nu klopt het plaatje weer helemaal.

Logo & Huisstijl

De minimalistische, strakke afwerking van het instituut vertaalt zich ook naar de branding.

Zo werden alle dragers en logo clean en minimalistisch uitgewerkt. Het logo zal je meteen ook herkennen aan de inkom balie in het instituut, waar het prachtig uitgefreesd werd.

Inspelen op verwachtingen

In 9 van de 10 gevallen is het doel van de site steeds potentiële klanten aantrekken.

Op de vernieuwde site kan je zo alle mogelijke behandelingen en producten in detail raadplegen. Maar daar stopt het niet. Bijzondere tijden, vragen om bijzondere maatregelen.

Zo kan je vanaf heden ook de producten online bestellen voor dé perfecte thuisbehandeling!

Kriebelt het al?

We luisteren aandachtig naar jouw ideeën en denken mee na om deze te optimaliseren